Vera! Hoi, ik zal mezelf eventjes voorstellen. Ik ben Vera Vergunst en ben 19 jaar oud. Ik kom uit een klein dorpje in de buurt van Leiden. Als eerste zal ik eens iets vertellen over mijn eigenschappen. Ik ben áltijd vrolijk en loop altijd te lachen, vooral om mijn eigen grapjes. Ook ben ik een tikkeltje eigenwijs, maar dit zit in de familie. Verder ben ik behulpzaam en soms ook een beetje een chaoot. Mijn niet zo leuke eigenschappen? Ik kan vrij onzeker zijn over mijn eigen kunnen, ik ben perfectionistisch en wil dus altijd alles nog beter doen.Op dit moment woon ik in Tilburg en volg ik de studie ‘International Lifestyle Studies’ op het Fontys. Op deze studie worden anderen studenten en ik opgeleid tot trendwatchers en conceptontwikkelaars. Natuurlijk zijn er nog talloze mogelijkheden met deze studie maar dat is teveel om op te noemen. Nou goed, om nog even door te gaan op mezelf want daar ging het natuurlijk om..

Je m'appelle Vera.

Ik zal maar beginnen met iets te vertellen over mijn hobby’s. Ik heb 14 jaar lang gedanst, dit is één van mijn grote passies. Ik ben als klein meisje begonnen met klassiek ballet en ben een aantal jaren geleden begonnen met moderne dans. Hiernaast zat ik ook in een presentatiegroep, hierbij kwamen ook jazz/streetdance en hiphop kijken. Naast dansen ben ik ook ontzettend gek op reizen. Ik ga al vanaf kleins af aan op wintersport en altijd met mijn ouders mee naar de camping. Alhoewel ik dat dit jaar niet heb gedaan omdat ik de feestvakantie met mijn vriendinnen véél interessanter vond. En zoals het woord ‘feestvakantie’ het al zegt, ik ben ontzettend gek op stappen en leuke dingen doen met mijn vriendinnen. Een lekker terrasje pakken of een avondje op de bank hangen, zolang het gezellig is ben ik van de partij. Een andere grote hobby van mij is, zoals vele andere meiden, winkelen! Ik kan niet de stad in gaan zonder iets te kopen. (dit heb ik toevallig deze middag nog ondervonden) Door de jaren heen, en nog steeds, ben ik bezig met mijn eigen stijl te ontwikkelen. Ik probeer een combi te maken tussen casual en een beetje stoer, met soms een tikje chique. Ja, ik weet het, klinkt raar. Maar ik kan er niets leukers van maken, jullie zullen me vast nog wel voorbij zien verschijnen op foto’s dus dan krijgen jullie vast een impressie!

En zoals iedereen, heb ik ook dromen. Mijn grootste droom is om te gaan backpacken door Nieuw-Zeeland en Australie. Ik hoop deze droom ooit nog eens waar te maken maar hiervoor is natuurlijk geld nodig en als arme student is het nogal lastig om te gaan sparen. Maar ik zal mijn best doen en hoop dat het me gaat lukken. Zoals de tattoo van een vriendin van mij zegt: ‘don’t let your dreams be dreams’.  Natuurlijk wil ik niet alleen deze twee landen zien, het liefst zie ik ieder hoekje van de wereld. Daarom lijkt me het ook onwijs leuk om later iets te gaan doen met reizen, van mijn hobby mijn werk maken. Ik weet nog dat ik vroeger jaloers was op de presentatoren van RTL Travel en ik denk nog steeds, dat wil ik ook!

Een andere droom is dat ik over een aantal jaar ben afgestudeerd en de leukste baan van de wereld heb. Ik vind nu iets met reizen heel leuk maar ik ben zo veranderlijk als de wind dus wie weet vind ik over 4 jaar wel iets heel anders leuk. Verder vind ik styling erg leuk en dan vooral op het gebied van interieur. Ik droom ervan om later in een ontzettend mooi huis te wonen waar overal iets staat met een betekenis. Een huis met sfeer en waar iedereen zich thuis voelt, dat is iets wat ik belangrijk vind en wil bereiken.

Nou, ik denk dat jullie zo wel aardig iets te weten zijn gekomen over mij. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik sta overal voor open!

