Wanneer mensen mij vragen ‘wat voor een studie volg je?’ en ik antwoord met: “Ik volg de studie International Lifestyle Studies”, kijken ze mij vragend aan. Meteen krijg ik de vraag ‘wat is dat nou weer?’ te horen. ILS is een nieuwe studie en dus nog niet zo bekend. Als eerste zal ik iets vertellen over de studie. Op de studie ILS word je opgeleid tot Trendwatcher en Conceptontwikkelaar. Op de studie krijg je alle ins en outs te weten over trends en hoe je concepten moet ontwikkelen op verschillende gebieden. De sectoren waar ILS zich op richt zijn: Appearance, Living, Health, Food, Human Movement en Leisure.

De reden dat ik deze blog ben gestart heeft ook te maken met mijn studie. Op onze studie houden wij ons ook bezig met ‘coolhunting’. Deze coolhunts moeten wij publiceren op onze eigen blog. Wat coolhunts zijn ontdekken jullie vanzelf wanneer ik er een aantal plaats..

Voor meer informatie over mijn studie kan je even een kijkje nemen op deze site.

