Goedemorgen, na een heerlijke nachtrust ben ik dan eindelijk weer ontwaakt. En het eerste wat ik dacht: ik heb hier niet verteld waarom mijn blog ‘colorful feather’ heet. Beetje stom, niet? Nou, laat ik dan maar eens beginnen met de uitleg..

Inspiration.

Een aantal dagen geleden zat ik met een klasgenootje op http://www.weheartit.com naar mooie tattoo’s te kijken en ik ben sindsdien helemaal wel van de ‘veren’ tattoo’s. Voor school heb ik een I-Mag moeten maken, deze heet ‘Feather’. En waarom? Nou, iedereen noemt mij ‘Veer’. Er zijn weinig mensen die mij bij mijn volle naam ‘Vera’ noemen dus ik vond Feather wel toepasselijk. Helaas was deze naam op wordpress al vergeven en moest ik iets anders verzinnen. Na lang denken kwam ik op ‘colorful feather’. Ik ben een persoon met veel eigenschappen en kanten. Ik ben echt áltijd vrolijk en moet altijd lachen, vooral om mezelf. Daarom vond ik ‘colorful feather’ wel een gepaste naam en daarnaast klinkt het ook nog eens leuk! Dus ja, dat is de reden geweest dat ik mijn blog zo heb genoemd. De veren inspireren mij en ik vind ze daarnaast ontzettend mooi.. Als er ooit nog eens een dag aanbreekt dat ik een tattoo neem is er een grote kans dat er een veer op mijn lichaam getekend word..

